Alla inlägg den 19 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 19 november 2007 20:43

idag blev det impulsköp för min del. en billig tågbiljett till sundsvall - tur&retur. inte illa va? :) den 14 december sätter jag mina fötter i min favoritstad ännu en gång och stannar till måndagen efter, den 17 december. åh vad jag längtar. jag längtar mest, allra mest att få göra snögubbar, snöänglar, snölyktor, ha snöbollskrig, åka pulka/plastpåse, baka pepparkakor & lussebullar, dricka varm choklad & bara mysa med den jag gillar mest! man kan vara så dum så dum ibland.. men lilly, min fina lilly - hon är bäst!


25 dagar kvar tills jag kommer till älsklingsstaden igen. love it

auh min favorit brud, sådär megajättesnuttig-söt!

jag älskar oss tillsammans. ni där ute, ni vet inte vad ni går miste om för tjej. ni borde alla önska att ni kände henne :) bäst bäst bäst!



Let me be the one, that shines with you, And we can slide away

Av Sabrina Nilsson - 19 november 2007 20:35

och så var en till omröstning färdig :)

veckans fråga var:

vad skulle du vela att jag skrev mer om?

15 personer röstade totalt & här är svaren;

33.3 % tyckte jag skulle skriva mer om mig själv och blev det vinnande svaret.

26.7 % tyckte jag skulle skriva mer om mode

på delad 3:e plats kom hälsa & tatueringar/piercings med 13.3 %

& på delad 4:e plats kom musik & politik med 6.7 %.


dock lär jag inte skriva om politik eftersom det var lilla my som röstade till det på skoj :) haha. busunge.


en ny fråga är uppe, så sätt igång att rösta :) och jag har hittills haft 295 besökare denna månaden, snart uppe i 300! helt sjukt ju, love you guys.


Av Sabrina Nilsson - 19 november 2007 18:00

idag har jag varit i skolan, började halv 9 med historia b, sen hade vi spanska 2. sen hade vi lång-lunch (10.40-12.50) & därefter hade vi turism-natur,kultur,miljö. Klockan 14.00 slutade vi, men var tvungna att vara kvar i skolan till 15.30, eftersom vi skulle prova STUDENMÖSSOR! herregud det känns nära nu fast det är mer än en termin kvar! jag fick iallafall ha storlek 57 på min mössa, fettohuvud eller? beställde även, student2008-hoodtröja, champagneglas, visselpipa och badlakan (student 2008). får ser vad räkningen kommer hamna på då..

men iallafall - älska länken! http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=U0Y0T0N0C620B046S6P2M1W2215



ikväll är det massa kul på tv, bl.a my super sweet 16, som är sjukt roligt att se på. även joey, vänner, simpsons, 2½ men, extreme home makeover & yo momma visas. åh! kul tv kväll ikväll alltså, synd att vissa program krockar med varran, och att jag nog kommer sitta här vid datorn i vilket fall som helst. men vad gör man inte för sina kära vänner som man aldrig träffar? :)


glöm inte att rösta som in i nu, ikväll eller imorgon börjar en ny omröstning. det beror helt på om jag är nöjd med hur många som röstat :)








Ovido - Quiz & Flashcards