Alla inlägg den 29 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 29 november 2007 23:40

jag har inte träffat min smurf sen förra veckan, jag saknar dig!

senast vi pratade var i morse när jag sov och pratade i sömne :( jag hoppas verkligen min hals är normal imorgon för jag vill inte vänta till nästa vecka.

älskar dig moffipowerbaby.










& jag är pissed off :) fuck you


Av Sabrina Nilsson - 29 november 2007 16:31

hej igen!

nu har den senaste omröstningen tagit slut.

Frågan var "vilken stad är finasti Sverige?" och här är resultatet:

Sundsvall vann stort med 35.7 %

därefter:

Malmö, Stockholm, Göteborg & Lund med alla 14.3 %

och sedan Båstad med 7.1 %

Trelleborg, Ystad, Hudiksvall & Falun fick 0 %.

 jag håller med alla de som röstade fram Sundsvall, det är verkligen Sveriges finaste stad.


nu börjar en ny omröstning.



du vet att jag älskar dig, men du gör mig galen!

jag orkar inte med sånt här skit mer. & nu vet jag inte vad jag ska göra.


Av Sabrina Nilsson - 29 november 2007 09:54

morning allihop. ingen skola för mig idag, halsen krånglar fortfarande. jag lär aldrig bli frisk! sitter och kollar på youtube, denna är så sjukt ball. man måste se HELA för att se allt det roliga, så titta och skratta: ahmed the dead terrorist! (längst ner). idag ska jag hjälpa min moster att sätta upp julgardiner och sätta ut tomtar & sånt, massa julpynt. kyyyl! ska försöka sätta upp mitt julskit jag fick förra året med.


uppdaterar senare idag :) puss på er


haha ahmed.. "silence, i kill u!!" "HELLO, IM LINDSAY LOHAN!!"



Ovido - Quiz & Flashcards