Direktlänk till inlägg 30 november 2007

30 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 30 november 2007 11:34

inatt var en lugn natt, inget hostande (så vitt jag själv vet), så imorse kom jag upp till skolan. stressade dock ihjäl mig och fick springa till bussen. väl framme i skolan hade vi pedagogisk ledarskap med shrek och efter det 2.5 h lunch. självklart hade jag glömt plånboken hemma = ingen bankomatkort, inga pengar & inget matkort. så jag fick snällt åka hem och hämta det. min kusin skulle köra iväg till vellinge, skitbra tänkte jag, då kan han köra mig till affären! så det gjorde han, meningen var att jag skulle handla där och sedan ta bussen till malmö igen. inne i affären ska jag handla zigizag och när jag ska jag betala, så upptäcker jag att jag tagit fel plånbok. hur kul som helst! fick snällt gå hem hela långa vägen, själv! och nu orkar jag inte åka in till malmö igen, för jag är ändå försenad då, börjar om 20 min, så känns inte så hemskt lönt. har bara en lektion idag också, så det kvittar.


hade en väldigt trevlig konversation med my i telefon idag med,

jag - ja men jag ringer dej senare då?

my - ja, men alltså jag hatar dig!

jag - jaha? haha

my - ja din jävla låt alltså

jag - vilken låt?

my - den där italienska du har som ringsignal

jag - jaha vad är den med den? haha

my - ALLTSÅ DEN BARA FASTNAR I HUVUDET, skitstörigt!


haha, taaack jag älskar dig med.


ska dra in till trelleborg sen, till mysan & så ska jag handla min this is why im hot tröja, för den är kung! och jag är jävligt het, jag lär iallafall bli det i den. mums.


ikväll blir det antagligen idol, har inte sett ett enda helt idolavsnitt och eftersom my ska på spa imorgon med sin kasper så lär jag väl ha tid att se lilla idol för mig själv. imorgon vet jag inte vad som händer, nattis kommer kanske hit, gör dreads på mig och har det mysigt! der beror helt på om hon ska på klassfest oder ej.


igår töjde jag öronen igen, så i det högra har jag nu 2x1.6 mm (tryckte i två ringar) & i det vänstra har jag lite mer än 6 mm. ska antagligen töja det idag igen, beror på om jag hittar nåt horn eller något i trelleborg. vet inte var dom har piercingsaker där? orkar inte malmö, verkligen inte. hatar india. men vi får se :) ska iallafall sätta i min tunnel, kanske.. eftersom den är 6 mm. snart har jag 10, wiih. & jag hoppas verkligen jag får presentkort på tatuering i julklapp, det är dags att gadda sig igen känner jag!



nej nu skriver jag bara massa trams, ha det bra & ha en trevlig helg :)



Dagens låt:

so don't go away
say what you say
but say that you'll stay
forever and a day in the time of my life
'cause i need more time
yes, i need more time, just to make things right

me and you what's going on?
all we seem to know is how to

show the feelings that are wrong


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards