Direktlänk till inlägg 30 november 2007

30 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 30 november 2007 23:24

så var ännu en fredag avklarad, en lugn sådan.

åkte in till trelleborg vid 14 - tiden, mötte micky & my. vi vandrade i staden & jag handlade min this is why im hot tröja, jävla frän alltså! sen vandrade vi, och vandrade. hamnade på mcdonalds, där jag inte varit på evigheter! massa gott! efter det traskade vi vidare & micky gick hem för att förbereda sig för en utekväll! jag & my gick hem till henne. mitt i allt ringde nathalis fästman wagner mig, haha. jag blev asrädd. han frågade om jag ville att nathali skulle göra mina flätor idag, och DET ville jag :) my följde mig ner till bussen, för att hämta upp kasper med. där träffade jag lilla nathali och vi tog bussen hem till mig.

det visade sig att nathali hade glömt ta med de små gummibanden till flätorna haha, så vi bestämde oss för att bara gör dreads! eftersom nathali aldrig gjort det förut var det lite svårt till en början, men jag blev faktiskt nöjd med resultatet :) 4 stycken blev det hahaha, vi ska göra fler nästa gång, samtidigt som vi gör mina flätor, vi hann helt enkelt inte fler & det sög ju!

samtidigt som vi satt och trixade med mitt hår, glodde vi på idol. herregud, både jag & nathali höll på att börja grina till amandas version av halleluja, hon förtjänar VERKLIGEN att vara i final. men marie? vad fan höll hon på med i låten maneater? satt och skrek genom hela låten som värsta svartrockaren, nej tack - i like the original picasso. kul att det blev två tjejer i final, historia för fan! fast jag är ändå lite ledsen för andreas skull, han är ju så go! men, som sagt - GIRLPOWER! då får alltså jasmine se marie, amanda & kelly clarksson om en vecka dårå! KUL! :)


imorgon tror jag inget särskilt händer i heller, jag har varken lust eller pengar till något, jävligt bajsigt att behöva spara pengar, jag HATAR det. jag vill bara spendera alla pengar jag har på sprit, tatueringar & nya bodmods. bajs på alla.



jaha, 2 veckor kvar då. eller, 13 dagar eller något.

blö kan tiden gå snabbare? jag vill spendera CASH!

& nu ska jag lyssna på no one, för amanda gjorde

en av mina favoritlåtar alldeles perfekt, hon var

kung ikväll. heja heja heja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards