Direktlänk till inlägg 27 november 2007

27 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 27 november 2007 12:14

försov mig idag, vaknade av att linda ringde mig. haha jag fattade noll vad hon sa i telefonen och slumrade tillbaka min svar, hon började gala "VAFAN SÄGER DU KVINNA???" värsta arg för att hon inte visste var vi skulle ha lektion haha, jag hjälpte henne och hon blev lugn som ett litet lamm :)


idag ska jag åka in till trelleborg, först till farmor och farfar tror jag, efter det hem till my. vi ska gå på stan (jag vill inte, eftersom jag vet att jag kommer handla något jag inte borde. aj aj!) och vi kanske lagar middag eller nåt mysigt med. jag orkar inte skriva lång blogg idag, tyvärr. jag är inte alls på humör. men ha en bra dag iallafall!



ofta en 11 åring kan sjunga min favoritlåt så bra?!

 
 
Ingen bild

my

28 november 2007 20:38

men du köpte aldrig ngt :) duktigt

 
sabrina

sabrina

28 november 2007 21:58

men idag gjorde jag, hihi!

http://www.sabrinan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards