Direktlänk till inlägg 26 november 2007

26 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 26 november 2007 21:59

imorse vaknade jag prick 07.00, fick panik! min buss går nämnligen 07.35 och jag flög upp ur sängen. drog på mig kläder, slängde i mig frukost, brutalborstade mina tänder och sprang till bussen. när jag kom ut ur huset så regnade det, 4 meter senare började hagla "ja men vad kul" tänkte jag, ytterligare c.a 4 meter senare började det snöa, stora jävla snöflingor. hela jag var vit när jag kom fram till bussen. mitt hår var katastrof, mina svarta vantar syntes inte och mina jeans var genomblöta. vilket trevligt sätt att vakna på. asmycket snö låg där, men när bussen var på väg mot malmö var all snö redan borta. ja, så är det här nere i skåne - man får ta vara på ögonblicken.


väl framme i skolan hade jag asont i magen och hade haft det hela bussresan med. gick till syster som gjorde undersökning på mig haha, allt för att jag skulle ha en ipren, men hon ville inte ge mig någon eftersom "då kunde hela utvecklingens bild försvinna" haha. hon bad mig komma tillbaka om jag fick mer ont, det fick jag och satt och jämrade mig hela historia lektionen tills johan (min lärare) sa åt mig att gå hem. så jag gick bort till syster igen eftersom min mentor inte var i skolan och jag var tvungen att sjukanmäla mig. då skrev hon en remiss och sa att jag skulle raka vägen till kvinnokliniken (?), för att jag hade ont på ett ställe där tydligen äggledarna satt, what do I know? iallafall så gick jag till stan, för jag skulle köpa nya hörlurar, väl där såg jag att mobilen jag ville köpa fanns för otroliga 799 kr. så pang boom, jag fick en ny mobil med. alltid trevligt! den är superfin men jobbig eftersom det inte finns usb kabel, så folk måste blåtanda låtar till mig hädanefter, jobbigt eller vad? aja, det går säkert bra, jag gillar den!


kom hem och fikade med moster lite, sen satte jag mig här vid datorn ett tag. orkade inte med datorn mer och gick och lade mig i min säng och läste, vid 4 tiden.. helt plötsligt vaknade jag för ca. 50 minuter sedan. oj oj..

aja, blir nog skola imorgon anyway. mamma ska  boka tid till mig på kk, även om jag inte vill. LÄSKIGT!


nu är det precis 17 dagar & 1 timme kvar till mitt tåg avgår till sundsvall.

har mycket att göra innan känns det som, eller rätt så iallafall. den 12:e - 13:e december ska jag på lussevaka med min syster, daniel, my & jasmine, på nattbio :) man får se 3 förhandsvisningar (vet inte vilka förrän man är där) och det varar från 23.00 - 07.00, efter det blir det nog raka vägen hem och sova hos syster, och på kvällen avgår mitt tåg då, som sagt!

ska även hem till lisette en dag med jasmine och spraya mig. kulikul! så jag inte behöver vara så blek i vintermörkert.



alltså shane i L word är verkligen något av det snyggaste jag sett.

 
 
Ingen bild

jass

26 november 2007 22:57

snöö:O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards