Direktlänk till inlägg 18 november 2007

18 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 18 november 2007 13:25

en helt vanlig tråkig söndag, det är vad det är idag! ingen är hemma och alla är tråkiga, även jag själv. vaknade vid tio-tiden, men drygade kvar till halv tolv ungefär. jag vet - jag sover som satan.


alla ni som känner mig vet eller har iallafall någon liten koll om (eftersom det stör mig något fruktansvärt) att jag inte har den mest perfekta hyn, särskilt inte nu på vintern. jag blir lätt torr i hela pannan, mest över t-zonen och vid hårfästet. har provat alla olika sorters krämer och den jag köpte senast var nivea soft, eftersom de flesta nivea krämer är bra så tänkte jag, äh denna måste väl funka? för alla er som har lika torr hy som jag.. köp den inte! sämsta krämen ever! smörjde in hela ansiktet i gårkväll, vaknade lika torr som innan jag tog på den. och nu när jag duschade så smörjde jag in mig direkt efter, var lika torr ändå.


en kräm som dock funkar skitbra, är garniers skin natural soft cream. man får silkeslen hud, den luktar gott och den är jätteskön att ha på sig.

trodde att min var helt slut, men där fanns en liten liten klick kvar som jag tog på i ansiktet och nu är jag inte alls torr mer, på bara 5 minuter. rekomenderar verkligen den krämen, och ska själv köpa en ny på fredag när det är shoppingrunda med mamma i malmö stad!








 


idag har jag tänkt börja så smått med dagens outfit bilder igen, känns som att det är på tiden! verkar även efterlängtat, med tanke på att ganska

många bett mig återuppta det. och det gör jag, med glädje :) men vissa dagar har man dåliga dagar och vill verkligen inte att någon ska se hur man ser ut, så har jag haft det de senaste veckorna och därför har det inte kommit upp någon dagens outfit på ett tag! men mina damer och herrar, titta och njut.






 Jeans från Bershka

Linne från Gina Tricot

Kofta från VeroModa







 

jag är förövrigt jätteglad att ni hjälpt mig att slå besökarrekordet! som jag skrev för ett tag sedan ville jag försöka få iallfall 250 besökare/ månad och nu är jag uppe i det, t.o.m mer! :) just nu är det 256 st. tack så himla mycket! vågar jag försöka slå rekord upp till 300 besökare per månad? det är upp till er, för det fattas bara 44 nya personer. sprid gärna min blogg vidare till folk, nu jag är så glad :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards