Direktlänk till inlägg 20 februari 2008

2008 - My music

Av Sabrina Nilsson - 20 februari 2008 18:37



Det finns många som frågat mig om min musiksmak. Hur ska jag förklara den då? Jag är en allätare, helt klart! Och för att bevisa detta för folk som inte tror mig (haha), så tänker jag lägga upp en lista på alla låtar jag har i min mp3! Fiffigt va? Här kommer den.



1. They wanna know (original version) - Adam Tensta

2. Look what they've done to my song - Amanda Jenssen

3. Empty Room - Sanna Nielsen

4. Stockholm Calling - Sophia Somajo

5. Thank you - Amy Diamond

6. Blue - Eiffel 65

7. They wanna know (remix) - Adam Tensta ft. Mange Schmidt & Afasi

8. My cool - Adam Tensta

9. No one - Alicia Keys

10. Johnnys Song - Amanda Jenssen

11. Suspicious Minds - Amanda Jenssen

12. Do you love me - Amanda Jenssen

13. You know I'm no good - Amy Winehouse

14. Back to black - Amy Winehouse

15. Tears dry on my own - Amy Winehouse

16. It's true - Axwell & Sebastian Ingrossso ft Salem al Fakir

17. Piece of me - Britney Spears

18. Love is Wicked - Brick & Lace

19. Gimme More - Britney ft. TI

20. Break the Ice - Britney Spears

21. One love - Häggqvist & Johnsson

22. Whose girl is that? - Chris Brown

23. Kiss kiss - Chris Brown ft T pain

24. With you - Chris Brown

25. Home - Chris Daughtry

26. Hot Stuff - Craig David

27. Tainted Love - Depeche Mode

28. Dj Kowinho Remix Run it - Chris Brown

29. Fond Farewell - Eliott Smith

30. Hip hop dance remix - Fatman Scoop

31. Low - Flo-rida ft T pain

32. Somewhere beyond the sea - Frank Sinatra

33. The Riddle - Gigi D'Agostino

34. En midsommarnattsdröm - Håkan Hellström

35. Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström

36. Kom igen Lena - Håkan Hellström

37. The one thing I have left - Hawk Nelson

38. Visa vid vindens ängar - Håkan Hellström

39. Den fulaste flickan i världen - Håkan Hellström

40. Ramlar - Håkan Hellström

41. Speeding cars - Imogen Heap

42. Is forever enough? - Hawk Nelson

43. Jag är en astronaut - Benjamin

44. Because you loved me (Audition) - Jordin Sparks

45. One step at a time - Jordin Sparks

46. Drömmer jag? - Johnny Deluxe

47. Nina - Jole

48. Tattoo - Jordin Sparks

49. No air - Jordin Sparks ft. Chris Brown

50. Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck ft. Miss Li

51. Rock Away - Lazee

52. Take me away - Lifehouse

53. Jag talar ut - Mange Schmidt

54. Alla som inte dansar - Maskinen

55. Ivana - Mate Bulic

56. Catching feelings - Mckenzie

57. Från Landskrona till Hässelby - Muze Emilush

58. Cry me a River (cover) - New found glory

59. Kiss me (cover) - New found glory

60. Do you - NeYo

61. Bye Bye beautiful - Nightwish

62. Hey ya - Outkast

63. Could be wifey - Papeboyz ft. Jyareh

64. Voglio Vederti Danzare (radio version) - Prezioso ft Marvin

65. Om vi inte - Rastegar ft. Patrizia

66. Doing Doing - Ray Lavender

67. Donkey Kong - Ray Lavender

68. My girl gotta girlfriend - Ray Lavender

69. I can't help falling in love with you - Richard Marx

70. Try not to cry - Sami Yusuf ft. Outlandish

71. Your call - Secondhand Serenade

72. Shawty is da shit - The dream ft. T - pain

73. No u hang up - Shayne Ward

74. If thats OK with you - Shayne Ward

75. Its been a while - Staind

76. Step up - Samantha (Step up Soundtrack)

77. I came for you - Mannfred Mann

78. Lovefool - The Cardigans

79. Such Great Heights - The Postal Service

80. I caught fire (In your eyes) - The Used

81. Forever - The Veronicas

82. The Way I are (Remix) - Timbaland

83. Dansbander - Torgny Melins

84. Don't hate on me - Vincent

85. Miss blue - Vincent

86. Sweetest girl - Wycelf Jean ft. Akon & Lil Wayne

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards