Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Sabrina Nilsson - 10 februari 2008 15:47

 
 
 Då har jag fått tag på en dator för tillfället jaup :) Helgen har spenderats på bästa sätt. I fredags var jag då och dansade, skitskoj var det! Dancehall dans, förövrigt! På kvällen satt jag helt själv i lägenheten och kollade på Let's Dance och sedan sex and the city maraton :)
 
Igår kom Nattis till mig, vi kollade på Melodifestivalen, vad tyckte jag om det då? Hm.. Jag hoppades på att Amy Diamond och The Poodles/ E-type skulle till globen, Amy kom ju med så det var bra. Christer Sjögren var ju rätt rolig han med, men hoppas inte att han vinner hela. Hoppas stenhårt på Amy, hon är cool :)
 
 
Idag ska jag bara chilla, ska tillbaka till lägenheten i Malmö senare. Är hemma i Höllviken nu. Får stjäla min kusins dator, för av någon konstig anledning så fattas det sladdar i min dator, så den går ej att starta.. Undrar vem som har stjälit dem.
 
Jag & Nattis pratade även om årets resor, det blir antagligen Stockholm Pride i sommar, fun fun! Och sen pratade vi lite om New York. Jag ska dit, och tänkte ta med mig fniliruttan, så får se hur det går med det. Vi hoppas iallafall :)
 
 
Nej, dags att göra lite mat. Och hoppas ni alla haft en trevlig helg :)
 
Förlåt att jag inte skriver så ofta, men snart finns bredbandet i malmö lägenheten igen och då kommer jag uppdatera flera flera flera inlägg om dagen som förr i tiden :) Nu i veckan ska bredbandet vara klart :) PUSS!

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards