Direktlänk till inlägg 20 februari 2008

2008 - INTERNET!

Av Sabrina Nilsson - 20 februari 2008 15:07



Woho, för ca 30 minuter sedan kom det hit en man och trixade lite med det nya (trådlösa) bredbandet. Så ääääntligen kan jag skriva blogg och roa mig här på nätet! Mamma var överlycklig och gav mig en hel lista med låtar jag skulle ladda ner åt henne, hon har ju ny mobil och allt, en musikmobil som jag precis lärt henne hur den fungerar och hon älskar den! Så här sitter jag och lyssnar på Johnsson & Häggqvist - One love, som hon ville ha. Jag hatar Carola, blöäah. Gillar inte någon av hennes låtar alls, de funkar bara om man är full eller på damphumör. Blev utmanad av Josefine också med en lista, och det var länge sedan jag fyllde i en, men kan väl vara trevligt :) Denna utmaningen sprider sig bland bloggarna ser jag, har hittills läst 7 stycken olika som har samma utmaning haha :)



BTW, GRATTIS LINDA TILL KÖRKORTET!!!!!




Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Ja

2. Är du lycklig?: Ja, klart :)

3. Är du uttråkad?: Nej inte direkt, har mest ångest över att jag ska jobba inatt. Men pengar är pengar :)

4. Är du ledsen?: Nej

5. Är du italienare?: Haha, No italiano?

6. Är du cooling?: Jag var GB innan?

7. Är du från irland?: Haha verkligen inte

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Haha, typ 18 år sen de skilde sig


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Japp :)

2. Har du någon gång blivit sårad?: Alla har väl blivit sårade någon gång, men man lär sig av sina misstag :D

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Brukar bli så när man smsar hela nätterna :D

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?: Ja

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Nej

6. Har du haft en hemlig beundrare?: Jag tror inte det

7. Är du kär?: Nej :)

8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Beror på med vem


10 TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken

2. Hår eller ögon?: Hår

3. Katter eller hundar?: Hundar

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Jag har jättemånga bästa vänner, skämt åsido. Väljer väl några få bästa vänner

5. Tv eller internet?: Internet

6. Coca-Cola eller Pepsi?: Pepsi, MAX! :)

7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Utekväll :)

8. Pengar eller lycka?: Pengar gör mig lycklig? :D

9. Dag eller natt?: Natt!

10. Msn eller mobil?: Mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Haha ja faktiskt

2. Brutit ett ben?: Nej, jag och Jasmine försökte hur mycket som helst, genom att hoppa från garagetak med klackskor osv, men vi lyckades aldrig :(

3. Gjort nåt du ångrar?: Jaa det har väl alla :P

4. Hoppat Bungee Jump?: NEJ! ALDRIG! Carina den jävlen hoppade Bungee Jump förra veckan, VÄRLDENS HÖGSTA den jävla idioten haha

5. Ljugit för någon du tycker om?: Japp :P

6. Ätit en hel tårta?: Nej :P Gillar inte tårta så mycket

7. Gjort bort dig offentligt?: Haha jag skämmer alltid ut mig :)

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Japp

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Nej

10. Velat försvinna?: haha jo man har ju känt så :P


SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde?: Hm.. Till Jasmines mamma

2. Telefonsamtalet du fick?: Nina :)

3. Personen du var med?: Mamma

4. Roligaste grejen som hänt?: Linda tog äntligen sitt körkort igår :D

5. Personen du smsade?: Min chef

7. Du skrev till på myspace?: Oj jag minns inte, kan väl ha varit på presentationen eller nåt

8. Du kommenterade?: En bild på Jasmines bilddagbok

9. Du tillbringade natten med?: Mig själv :D Annars var det My

10. Du kramade?: Mami



Sådär, jävla trevligt va? :)

21.00 är det back to work och nu ska jag se på hela top model säsong 9 :) PUSSI!

 
 
Ingen bild

Nina

20 februari 2008 18:58

Hahahaha "NO ITALIANO" FUCKING JÄVLA BÄVERFITTA !! HAAHHA kärring jävel :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards